IT-yritys tunnetuksi puhemiesten avulla – Case: ATEA

Iso IT-konsulttiyritys halusi antaa keskeisille puhemiehilleen varmuutta ja työkaluja median haastaviin kohtaamisiin. Yrityksen tarkoituksena on nostaa tunnettuutta itselle tärkeiden asiakkaiden ja sidosryhmien keskuudessa.

Puhemiehille suunniteltiin valmennuskokonaisuus, jossa osallistujille annettiin selkeät ja konkreettiset toimintamallit median kohtaamisiin, omien viestien esille nostamiseen mediassa ja valmiudet käsitellä kriittisiä kysymyksiä.

Valmennus toteutettiin kolmivaiheisena prosessina, jossa keskityttiin kunkin puhemiehen tärkeimpiin kehitysalueisiin. Oppien perille meneminen varmistettiin harjoitusten toistoilla ja omakohtaisella työskentelyllä.

Edellinen
Edellinen

Terveysyrityksen johto median hampaissa– CASE: MEHILÄINEN

Seuraava
Seuraava

Jämäkkyyttä lisäkustannusten neuvotteluun – CASE: Protan