Terveysyrityksen johto median hampaissa– CASE: MEHILÄINEN

Terveysalan yritys halusi valmistaa johtohenkilöitään mahdollisiin median kriittisiin kohtaamisiin. Alan yritykset olivat olleet esillä mediassa hiljattain ja yritys uskoi, että myös he joutuisivat median kiinnostuksen kohteeksi.

Yrityksen johdolle räätälöitiin kolmesta napakasta harjoituksesta koostuva valmennuskokonaisuus, jossa harjoiteltiin Constran Vahvan jään -mallia kriittisten kysymysten käsittelemiseksi.

Osallistujille annettiin riittävä ymmärrys toimittajan ajatusmaailmasta ja he saivat runsaasti harjoitusta itselle olennaisista teemoista ja mediatilanteista.

Edellinen
Edellinen

Pankki valmistautui IT-ongelmiin– CASE: LähiTapiola

Seuraava
Seuraava

IT-yritys tunnetuksi puhemiesten avulla – Case: ATEA