Business controllerit johdon kynsissä – Case: ONNINEN

Kansainvälinen teollisuuden tukkumyyntiyritys halusi antaa varmuutta ja työkaluja business controllereilleen kriittisen yleisön kohtaamisessa. 

Controllerit joutuivat työssään kertomaan mm. omalle johdolleen ikäviä lukuja, mikä tuntui controllereista erityisen hankalalta. Nämä kokivat, että he toimivat viestinviejinä, ja saivat välillä epäreiluakin kriittistä kohtelua johtoryhmältä.

Controllereiden koulutusohjelmaan integroitiin kaksi puolen päivän pituista hankalien keskustelujen moduulia, joista ensimmäinen keskittyi kriittisen yleisön kohtaamiseen esiintymistilanteessa ja toinen hankalan, kasvokkaisen keskustelun käymiseen oman pomon kanssa. 

Osallistujat saivat konkreettiset työkalut ja mallit keskusteluiden käymiseen, harjoittelivat tilanteita ja saivat omasta suorituksestaan asiantuntijapalautetta.

Edellinen
Edellinen

Johtoryhmän kitka hallituksen kanssa – Case: SUOMEN SOKERI

Seuraava
Seuraava

Turvasääntöjen toimeenpano vastahankaisille konkareille – CASE: TECHNIP