Kiinteistöyhtiön johtaja aluelehden silmätikkuna
Kiinteistösijoitukseen erikoistuneen yhtiön uusi johtaja halusi valmistautua etenkin alueellisten lehtien ja toimittajien hankaliin kohtaamisiin.
Yritys oli aloittamassa paikallisesti merkittävän rakennuksen massiivista remontointia, mihin paikalliset asukkaat ja media suhtautuivat hyvin kriittisesti. Rakennustyöt vaikuttaisivat myös voimakkaasti kyseisen alueen liikennevirtoihin remontin aikana ja sen jälkeen.
Uusi johtaja sai jatkuvasti yhteydenottoja paikalliselta lehdeltä, ja koki, että kaipaisi varmuutta ja työkaluja etenkin kriittisiin median kohtaamisiin. Hänellä ei ollut aikaisemmasta työstään juurikaan mediakokemusta eikä hän ollut saanut mediakoulutusta aiemmin.
Johtajalle rakennettiin moniosainen mediavalmennus, jossa hänet perehdytettiin asteittain median toimintatapojen ymmärtämiseen ja hankalien mediakohtaamisten hallitsemiseen.