Esiintymisvarmuutta pörssiyrityksen toimitusjohtajalle

Suomalaisen pörssiyrityksen toimitusjohtaja kaipasi esiintymisvarmuutta erilaisiin esiintymistilanteisiin.

Pörssiyhtiön johtajana hänelle tuli viikoittain eteen tärkeitä esiintymistilanteita: sisäiset infotilaisuudet, seminaariesiintymiset, median kohtaamiset ja julkiset paneelikeskustelut. Suurimman osan tilanteista hän hallitsi hyvin, mutta koki, ettei ollut kovin luonteva eikä saanut yleisöä mukaan toivotulla tavalla.

Toimitusjohtajalle räätälöitiin neljästä lyhyestä tapaamisesta koostuva, noin puoli vuotta kestänyt valmennuskokonaisuus. Toimitusjohtaja ja viestintäjohtaja kokivat tapaamiset erittäin hyödyllisiksi ja hyvin käytetyksi ajaksi, koska tapaamisissa toimitusjohtajaa sparrattiin johonkin oikeaan tulossa olevaan esiintymistilanteeseen.

Edellinen
Edellinen

Kiinteistöyhtiön johtaja aluelehden silmätikkuna

Seuraava
Seuraava

Verkkoesiintymisen taitoja rahoitusasiantuntijoille – Case: MANDATUM